Ana içeriğe atla

Scratch Etkinlikleri

 

Etkinlik  Etkinlik Adı
1.etkinlik Scratch tanıtım,kurulum
2.etkinlik Kediyi hareket ettirme
3.etkinlikKukla yada Dekor çizme

Dans eden çocuk ile kostüm değiştirme

Coşkuyla atan kalp ile kuklanın boyutunu değiştirme
4.etkinlik Karakter Konuşturma
5.etkinlik Yönleri tanıtma, Klavye ile hareket ettirme
6.etkinlik Sahne Koordinat sistemi

Elma sahnede 3 farklı konumda gidip gelsin

Elma yukarıdan aşağıya düşsün
7.etkinlik Elma toplama oyunu
8. etkinlik Algılama bloğunu kullanma(Labirent Oyunu)
9.etkinlik Balık yeme oyunu ile kostüm değiştirme ,gizlen, göster komutları
10 etkinlik Habersal kodu ile oyun başlatma    ve  Dekor değiştirme
11.etkinlik Ping Pong oyunu 
12.etkinlik Aklımdaki sayıyı bul etkinliği
13.etkinlik Ateş eden kedi ile yarasa vurma
14.etkinlik Zıplama kodu ile Engelden kaçma 
15.etkinlik  İvmeli Zıplama ve Koşma
16.etkinlik Platform Oyunu
17.etkinlik Arkaplan kaydırma
18.etkinlik               Kalem ile çizim- Gometrik çizimler
19.etkinlik Çiçek çizimi ve Ekstra olarak  bayrak çizimi
20.etkinlik Bloklarım Etkinliği
21.etkinlik Listeler etkinliği
22.etkinlik Çeviri uygulaması
23.etkinlik Video algılama uygulaması
24.etkinlik Şekil eşleştirme etkinliği
25.etkinlik Şifreli Oyun başlangıcı
26.etkinlik Efsane yılan oyunu
27.etkinlik Basit araba yarışı
Cell Cell
Cell Cell

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Arduino ile Robotik

 Etkinliklerimiz   Festival afişi indirmek için tıklayınız. Etkinlikler Etkinlik Adı 1. etkinlik Arduino nedir?  Temel Elektronik Basit elektrik devresi ve Breadboard  2. etkinlik Led yakma etkinliği 3. Etkinlik Buzzer ve Led etkinliği(Polis Çakarı ) 4.etkinlik Buton ile Led etkinliği 5. etkinlik RGB Led yakma 6. etkinlik Potansiyometre etkinliği 7. etkinlik LDR (Foto direnç) etkinliği 8. etkinlik Servo motor etkinliği 9. etkinlik Mesafe Sensörü ile led yakma Park Sensörü yapma 10.etkinlik Joystick  tanıtım etkinliği Joystick ile 4 led yakma 11. etkinlik LCD Ekran etkinliği 1 12. etki

Labirent Oyunu

Labirent Oyunu Bu etkinlikte kuklayı klavye tuşları il yönlendireceğiz. Dekora çizeceğimiz labirent duvarlarına değmeden geçmeye çalışacağız. Kuklamız Labirent duvarına değerse oyunu Oyunu kaybedeceğiz. Eğer değmeden çıkış kulasına ulaşırsa oyunu  kazanacağız. Aşağıda oyunumuzun görseli görünüyor.  Yukarıda basketbol kuklasına yazılan kodlar görülmektedir. Yeşil renkteki labirentimizi dekor olarak çizdik. Çıkış kuklamıza belli bir konuma koyduk. Fakat kod yazmadık. Sahnede her zaman aynı yerde durmasını istiyorsanız x ve y konumuna git kodunu yazabilirsiniz